keskiviikko 19. elokuuta 2015

Lähes talvi

Nothing can stop the man with the right mental attitude from achieving his goal; 
nothing on earth can help the man with the wrong mental attitude. 
Thomas Jefferson

Tajusin yksi päivä, että minä olen herämäässä. Tajusin miten paljon työympäristöön liittyvä vitutus oli syönyt energiaa, vaikka luulin siirtäneeni sen sivuun. Minulla on selvästi alkamassa uusi aikakausi työn suhteen, koska minua jopa jännittää mennä takaisin. Pelkään, että ilmapiiri alkaa syödä taas omaa energiaa ja iloisuutta, pelkään, että en huomaa sitä ja pelkään, että en osaa hakea siihen muutosta. 

Sen tiedän, että lähes jokainen kavereistani tienaa enemmän kuin minä. Huonommalla koulutuksella ja ei niin vaativissa töissä. Tunnen ärtymystä siitä, että olen antanut tilanteen jatkua niin pitkään, mutta toivoa sen suhteen, että se tulee muuttumaan mahdollisimman pian.